torsdag 7. februar 2013

Snart morsdag

Kikkis Planet er en av mine absolutte favorittblogger. Kikki er utdannet grafisk designer og deler både hverdagsliv, fest, interiør og eget design. Ofte dukker det også opp flotte plakater og kort som vi får lov å laste ned og bruke. Helt gratis! Hvor fantastisk er ikke det?

Denne har jeg tenkt å laste ned og printe ut til mamman min (ops, der var jeg avslørt, mamma leser nemlig bloggen min ... ). Har du lyst til å gjøre det samme finner du filene her.


Kikki: Tusen takk for en inspirerende og ekte blogg. Jeg koser meg hver gang jeg er innom. Du var også den første, utenom familie og venner, som ville følge meg. Jeg setter stor pris på kommentarene du legger igjen. 

Det siste gjelder selvfølgelig også dere andre som følger meg og legger igjen kommentarer. Det er utrolig inspirerende med fine tilbakemeldinger når man deler litt av seg selv ;)Tusen takk!

Katrine

1 kommentar:

  1. Ååå - tusen takk for fine ord da, snille du! Blir rent rørt her jeg sitter og leser! Er så gøy hvordan noen blogger bare "treffer" og sånn var det med din blogg for meg - og nå føler jeg nesten atjeg kjenner deg litt! ;) Tusen takk for at du deler plakaten videre - og for at du fortsetter å følge bloggen min! Klem til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...