lørdag 5. januar 2013

Så skjedde det igjen...

Desember kom, og bloggen stoppet opp. Det er nesten blitt tradisjon. Hvert år i november/desember sprudler jeg over av gode idéer, julesysler og inspirasjon, og så sier det stopp. Heldigvis bare på bloggen denne gangen. Huset blei julepyntet, gavene pakket inn, og vi har kost oss skikkelig. Det blei bare ikke til at noe særlig av det dukket opp på bloggen.

Men... Nå er det januar, og før jeg er skikkelig i gang igjen blir det en liten kavalkade med noen av fjorårets høydepunkter.


Januar var tørketid. Jeg var nygravid, småuggen og ble kvalm bare jeg så bloggen min. Årets første uker tilbragte vi dessuten på Maui og i Los Angeles. Bildet er derfor "tjuvlånt" fra reisebloggen jeg deler med min kjære.



Februar var heller ikke noen aktiv måned. Jeg lengtet litt etter våren og blogget om kaffekroken på kjøkkenet.



I mars var det påske. Og endelig kunne jeg fortelle dere hvorfor det hadde vært så stille på bloggen.



April var en hektisk måned. Vi solgte huset i Arendal, kjøpte nytt i Porsgrunn, og jeg gjorde meg noen tanker om fargen "hvit". Og så begynte det så smått å snike seg inn litt babystoff på bloggen.

...

Fortsettelse følger ...

1 kommentar:

  1. Greit og ta sæ en liten blogg pause, fin kavalkade.

    Ha en fin søndag, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...