onsdag 13. april 2011

Grønne fingre?


Jeg prøver meg stadig på små planteprosjekter. De fleste blir mindre vellykkede. Det vil si, de starter bra, men blir glemt og visner. Likevel gir jeg ikke opp drømmen om å drive fram mine egne planter. Så langt ser det jo veldig bra ut for den lille solsikken som strekker seg oppover, ivrig etter å vokse og bli stor.


I de andre pottene er det dill og valmuer. En litt snodig miks, men jeg fikk plutselig lyst til å så noe og da har jeg ikke tålmodighet til å stikke på butikken. Dermed brukte jeg restene fra i fjor.
Nå gjenstår det bare å se om de overlever til de kan plantes ut. Det hjelper litt at de står rett foran nesa på meg på kjøkkenbordet...
 

1 kommentar:

  1. Oi:) Så spennende! Skulle gjerne hatt grønnere fingre jeg og! ...plantet tulipanløker for 2 år siden. I fjor kom de opp alle som en, men i år ser jeg ikke en eneste spire... *sukk*

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...