tirsdag 16. november 2010

Føradventspussel

Jammen er det ikke snart advent! Og etter å ha lest boligmagasinet (http://magasin.agderposten.no/bolig) på tirsdag ble jeg så inspirert at nå får jammen småsøstrene kalender:

Den består av 24 teposer festet til hver sin tråd med et papphjerte i enden. Enkelt, og så blei det jo ganske fint også.
katrine
Så får vi håpe den faller i smak, bokstavelig talt. Og at det blir tekos og kanskje en liten tanke til storesøster hver morgen.

Planene er klare for en litt annen versjon også, men den får være hemmelig en liten stund til...


2 kommentarer:

  1. Åh, nå blei i allefall jeg inspirert! Kanskje jeg får lage adventskalender til Red Chicksa:D

    SvarSlett
  2. Det syns jeg du skal gjøre :) Jeg holder på med to til nå!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...