torsdag 23. september 2010

Fine boller av gammelt skrot

En av mine absolutte favoritter om dagen er nettsiden Epla www.epla.no. Her er det utrolig mange kreative folk som selger ting de har laget og jeg har en følelse av at mange av julegavene vil komme derfra i år.
Her finner jeg også massevis av inspirasjon til ting jeg kan lage selv. Idéen til disse fant jeg hos Camilla Hounsell http://epla.no/shops/camillahounsell/. Jeg tipper hennes boller er mye finere, og kommer nok til å shoppe et par. Men siden jeg har selvpåført shoppingstopp for tiden (med unntak av skatter jeg finner i bruktbutikken), fikk jeg lage en selv:
katrine
Utrolig hva man kan få ut av en gammel lampeskjerm og et garnnøste!
Og jammen har jeg ikke en snill venninne som hadde fått med seg hva jeg holdt på med og kom med en pose full av gamle skjermer i fine former og fasonger. Så nå har jeg litt å pusle med utover høsten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...